Känns så himla bra

Känns så himla bra att vi har fått sätta igång att göra iordning huset nu! Visserligen så bor dom kvar, dom som sålde det till mig och Rickard. Sovrummet är så gått som klart iaf, saknas lite sockel och sen så ska vi måla dörrarna igen! Men annars så är taket, väggarna och golvet klart. Det kommer bli så jädrans bra sen känner jag, ser verkligen fram emot den 30 juni. Det är då huset kommer bli vårt på riktigt :)
Just nu är Rickard iväg och köper en ny tvättmaskin till huset, vi får hoppas att den finns kvar bara. Hittade en i reklambladet till ett bra pris. Men skulle vara så typiskt om den har tagit slut, saker som finns till bra pris brukar ta slut när vi ska handla dom.. Det är bara att hålla tummarna nu :D

Förresten skulle göra vad som helst för att få ett par dagar ledigt nu, kunna ligga ute i solen och bara chilla! Låg i solen hela dagen igår och jag trivdes som fisken i vatten alltså. GUD vad jag älskar sol och värme, just det hör och häpna: Linn Hademalm har badat för första gången i år. Visst att det var i en  pool och att jag hade vatten upp till höfterna, men jag kan ju inte rå för att poolen inte är djupare, haha ;) Men snart så är papsen pool igång och då blir det nog mer badande om värmen få sitta i!

Nej, nu så ska jag börja med maten. Den ska vara klar tills älsklingen kommer hem har jag lovat :)

Ni får ha det så bra!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jag skickade ju hem lite sol till er här :D<3

2011-06-14 @ 20:50:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0