Fast i hemmet...

Idag onsdag har det inte och kommer det inte hända så mycket! Sitter som sagt fast här hemma, eller sitter fast! Det är så här att bilen är inlämnad så kan tyvärr inte ta mig någonstans idag. Men klagar inte, tycker faktiskt det är skönt att bara vara hemma!

Ligger just nu i sängen för att hålla Thyra sällskap, försöker få henne att somna då hon är trött men hon vägrar inse det.. Tidigare idag var morbror Linus här och hämta oss, då vi skulle till BVC idag! Allt såg fint ut och mitt troll väger nu hela 11.3kg och är 74.5cm lång :) Nästa gång ska hon få vaccination, usch, bannar mig redan för det besöket! Men kommer säkert gå lika bra som dom andra gångerna ;)

Nej, nu somna hon så nu ska jag nig bege mig ut i solen och försöka bättra på brännan lite! :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0