God morgon!

Sitter i soffan och Thyra håller på att roa sig själv på golvet. Pappa Rickard ligger fortfarande och sover, blev visst en hård natt!!! 

Vi får se vad denna dag har att erbjuda, är lite sugen på att åka till loppisen son är i Parken zoo. Men är inge kul om man inte kan köpa något, har fortfarande inte fått några pengar ifrån a-kassan... Känns som om det kommer ta minst lika lång tid innan allt kommer komma igång! 

Igår blev det en liten spontanare, var inne och tränade med mamma och efter fick jag ett samtal! Det se Rickard och han och Jocke skulle dricka lite, så jag gick umgås med Elin! Alltid lika kul att träffa henne :) Tror jag la mig vid 02.30 och kan inte tänka mig vilken tid Elin gick lägga sig! (Hon hämtade Jocke och Rickard) 

Hoppas ni får en toppen dag!

/Linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0