Högskoleprov

Idag har skrivit högskoleprovet för första gången i mitt liv, om jag säger så här så inväntar jag provresultatet innan jag säger hur det har gått ;P hihi 
Antingen blir det kalasbra eller så kommer det gå åt helvete dåligt!! Men har gått in med känslan att jag blir nöjd hur det än går, var ju som sagt första gången jag skrev. 
Förhoppningsvis räcker det med en gång, men det ser vi först i höst när man får besked om högskolan :) 
Kommer jag inte in i höst så blir det att skriva en gång till och då får jag hoppas att resultatet blir bättre och att jag kommer in på högskolan till våren istället :) Sen blir det att fortsätta att söka och göra om provet tills jag kommer in. Så ser min framtidsplan ut iaf!! Och den känns helt okej faktiskt :) 

Nej, nu ska jag vila lite innan våra gäster kommer :D 

//Linn 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0