Happy girl

Igår red jag som sagt, hur härligt som helst var det!! 
Kändes nästan inte som om man har varit borta ifrån sandeln i 3år! FATTA 3ÅR.... Kan inte riktigt förstå själv att det har gått så lång tid sen sist. Men som sagt så kändes det som att jag hade ridit dagen innan, älskar den där känslan man har i kroppen när man sitter på hästryggen :) Den känslan är så obeskrivlig, man måste känna den för att man ska förstå!! 
Och igår var det som sagt första gången jag satt på en islandshäst, och det var verkligen kul. Kan inte förstå varför man inte har ridit på en islänning innan, jätte mysigt var det :) 
Jag kommer att få rida mer på dom och nu i vinter så blir det att ta hand om dom då ägarna ska götta sig i Thailand! Men jag är inte avis då jag får hjälpa till med hästarna istället!! 
Nackdelen är väl att den inte finns något ridhus, så då får man bara sätta på sig varma kläder så man håller temperaturen öppen i kroppen :P 

Blev tyvärr inga bilder på dom söta djuren, men ska försöka ta kort nästa gång jag ska ut till dom :) 

Ha en bra dag!! 
//Linn
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0