Avskedsfika

Idag var min sista riktiga arbetsdag på KP bygg, det kändes sorligt men ändå kanska skönt!

Igår när min älskade kom hem så sa han att alla på jobbet ville ha en avskedstårta av mig. Det blev ingen tårta, istället fick alla bullar. Eftersom jag höll på att baka dom! Tycker det är kul att dom på jobbet kommer sakna mig och att dom ville ha tårta av mig! Känns bra att man var omtyckt iaf!

Just nu håller jag på att tvätta och så har jag lite beslutsångest.. Vill egentligen ut i det fina vädret, men har ingen stans att ta vägen. Eller ja, jag kan bara ta en liten promenad. Men känner att jag verkligen vill sitta ute i solen, och här hemma har vi ingenstans att sitta. Så ska jag sätta mig på närmaste bänk? nej, vill nog inte sitta själv på bänk.. Blir nog bara att sitta hemma inne i lägenheten idag! :)

Hade fint!
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0