Den stora dagen!

Nu är dagen här som jag trodde skulle ske om väldigt många år!

Idag klockan 13.00 sker något speciellt, ni förstår jag och Rickard ska skriva på kontraktet till huset som vi ska köpa. Känns verkligen som om man har blivit vuxen, trodde inte jag skulle bli vuxen så här snabbt. Men det positiva är att det känns verkligen bra. Hoppas att det blir lika bra som det känns!
Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem till mig och hålla mig sällsakap innan vi ska åka.

Idag får vi troligtvis veta när vi får tillgång till huset, men tror att det blir väldigt snart! Kul att få sätta igång med den lilla renoveringen som vi ska göra! Åhhhh, vad jag längtar nu när jag sitter och skriver allt detta.

Nej, men nu så ska jag stänga ner datan!



Kände för att lägga in min första bild här på bloggen också!
Det blev en gammal, men så där glad känner jag mig idag :)

Hade fint nu :)
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Oh, så kul :D Jag väntar fortfarande på sms om när ni får tillgång till huset :D

<3<3

2011-04-26 @ 15:36:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad mysigt med eget hus :D

<3<3

2011-04-26 @ 22:14:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0