Födelsefest, födelsebarn

I lördags, den 2:a april var det födelsefest för min underbara vän Emma Sternrot. Var bjuden hem till henne då och jag hade så himla trevligt. Allt flöt på väldigt bra och så träffade man folk som man träffar så sällan. Är så kul!

Födelsebarnet är ju Sanna Sampokoski, grattis (i efterskott). Många som fyller nu känner jag. Snart så börjar det trappa ner och det känns skönt!

Idag måndag, så har det gott väldigt bra på jobbet. Gick så himla snabbt, och såna dagar tycker jag väldigt mycket om. Bara att börja tagga om och hoppas att morgondagen flyter på.
Just nu sitter jag och funderar på vad man ska äta ikväll, baconpaj eller fisk. Tror det kommer bli pajen, men känns som om jag måste bli av med firren. Så vi får helt enkelt ta och se hur det blir. Måste egentligen gå igenom hela frysen, den är så proppfull men jag har ingen aning om vad som finns. Förutom bacon och fisk då.

Nu så ska jag kolla lite tv och sen så blir det att tvätta toaletten och så får jag kanske hämta Rickard ifrån jobbet också.

Hade fint!
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0