Hungrig eller sjuk?

Nu sitter jag här i min kära säng och har nyss vaknat för dagen! Just nu känner jag mig väldig pigg och alert men man vet aldrig nr det vänder...

I natt vaknade jag till runt 4 och mådde så jävla dåligt, kändes som om jag skulle spy. Men intalade till mig själv och sa att det fick inte ske idag. För om jag nu skulle bi magsjuk så blir det definitivt inte bra för min del, eller för någon annans heller. Som jag skrev igår så kände jag mig sjuk, så skulle lika gärna vara någon magsjuka på gång.
Men den å andra sidan så mår jag ju prima just nu, så tror jag bara var lite hungrig inatt när jag vaknade upp där föt mig själv! Men det är så konstigt för nu när jag vaknar upp på riktigt om man säger så, så är jag inte alls hungrig.. Men ska nog stoppa i mig något ändå. Senare blir det nog en promanad i det fina vädret, om det håller i sig vill säga. Ska även göra ett ryck i lägenheten, den måste städas.

Så där kommer nog min dag att se ut, hoppas bara håller det jag skriver. Får se, kanske lägger in ett till inlägg ikväll. Men hoppas inte på för mycket nu mina kära läsare, eller ja Elin Skogsberg! Det är väl den ändå läsare som jag har :P

Hade fint!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0