Sista veckan

Yes, nu är det ju så här att självaste Linn Hademalm har fått nytt jobb! Hur bra är inte det, trodde att jag aldrig skulle få något annat än på KP..

Så nu är det sista veckan på KP-bygg, är ändå lite tråkigt. Trivdes ändå med alla på jobbet, men man får väl hoppas att dom nya kamraterna är lika bra!
Igår innan jag gick och la mig så kände jag liksom spänningar i huvudet, trodde direkt att jag höll på att bli sjuk. Sov hela natten utan några större problem. Kände ändå på jobbet idag att jag hade feber, och det är definitivt inte bra alltså.. Eftersom det nya jobbet börjar redan på fredag denna vecka. Men tror inte det kommer bryta ut till något stort, för då hade det nog redan gjort det. Så nu lever jag på alvedon och vila...

Hade fint nu allihoppa!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0