Sooooool & värmeeeee

Ja, idag så börjar man klockan 4 på Chopchop och slutar 21.00! Jag trivs hur bra som helst och jag hoppas att man får fortsätta jobba kvar där ett väldigt bra tag till iaf!

Idag så har man städat lite ute hos far min, han ville att jag skulle fortsätta med det fast jag egentligen har slutat på kp. Men man ställer ju upp så klart för papsen. Jag får ju betalt också! Så det tackar man inte nej till. Och så har jag fått lite sol på mig idag också. Så nu mår jag verkligen prima ;)

Förresten till er som inte vet så har jag och min underbaring till pojkvän köpt ett hus, ja det är sant som ni läser. Jag ska bli husägare, det kan man inte tro om mig inte. Eller jag kan iaf inte tro det, men så är det. Linn Hademalm 21 år och husägare!

Hade fint nu och njut av solen och det fina vädret som har kommit till oss.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0