Vilken väckning...

Man kan inte säga att jag har fått en bra start på denna dag.. Låg och sov skönt och plötsligt så känner jag att någonting landar på mitt huvud, då är det kattfan som har varit på hyllan över sängen och ska hoppa ner och så landar hon på mig så klart..
Så mina tårkanaler funkar iaf har jag märkt idag. Men det roliga är att det inte är första gången det händer mig, första gången hon landade på mig så tappade jag till och med andan..

Nej, nu över till något bättre. Idag nalkas det jobb igen, 12-16 efter det blir det att snabbt ta sig ut till Sussie och Thomas för att äta lite påskmat, gottgott! Annars blir det en lugn kväll för min del, ska även jobba imorn :)

Ni får ha en bra påsk nu allihoppa!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly

Stackre :/



Linn du har bloggat mer än vad jag har gjort nu ;P

MEn nu ska jag skärpa mig ;D <3<3

2011-04-25 @ 14:47:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0