091211

Hur kan det komma sig att det regnar?! Är snart jul och den lilla snön som har kommit är på väg bort.. Är nog inte bara jag som vill att det iaf ska ligga lite snö på marken över jul, ser så trist ut om inte annat.
Och för den delen så längtar jag verkligen till sommaren, hatar verkligen att köra bil nu alltså. Är lika nervös varje gång, känns som om bilen ska åka av vägen så fort jag bromsar och svänger. Och så ska det väl inte vara! Och nu när det regnar så kommer det bli ännu halare ute på vägen, usch blir nervös bara jag skriver om det.. Nej, jag får helt enkelt sluta köra bil på vinter halvåret!

Sitter och väntar på att Rickard ska komma hem, ska snart hoppa in i duschen. Ska upp till Sussie och Thomas, Linus fyller år imorn så vi firar honom idag istället :) Gott, det kommer bli med fika iaf!
Imorn blir det julbord med jobbet, har aldrig varit på ett riktigt julbord faktiskt. Så det kommer bli väldigt roligt, och gott!
Nu ska jag kila in i duschen, ha en bra helg (kommer antagligen inte skriva någe mer i helgen) :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jag tycker också den ser mindre ut :P Ska se om jag kan ta med samma tröja till nästa bild :)<3

2011-12-12 @ 11:25:56
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Nu får du ta och skriva ett nytt inlägg :D <3

2011-12-14 @ 21:47:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0