1:a december

Det är alltså 23 dagar kvar till julafton, det känns inte alls som om det är det alltså! Jag vet inte vad man ska göra för att känna efter julen mer, kanske är det bara snön som gör det? Vi får hoppas att det blir snö inom 23 dagar då. Det behöver inte alls vara mycket utan bara så att det täcker marken :) Så nu har man bestämt det, bara att hålla tummarna! Annars kommer det nog bara bli en trist jul om marken ska vara grön!

Idag ska jag även öppna min första lucka på min chokladkalender, kommer bli så gott. Tycker verkligen om den chokladen och det är i lagom mängd också.
Snart är det dags för matlagning, idag ska vi lyxa till det lite. Så det blir lövbiff, kroketter, sås och en god sallad till, mums :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Mamsen

jag har ingen nedräkning då jag jobbar hela julhelgen

2011-12-07 @ 02:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0