Efter som vanligt :P

Har visst halkat efter lite med bloggandet, men har varit jul och sen så har det inte hänt något speciellt som man kan skriva om..

Julen har varit bra iaf, trevligt folk, god mat och bra klappar :) Det kan inte bli bättre alltså, men julen går så fort, speciellt om man jämför med allt som man ska förbereda innan. Men nu är det ett år kvar till nästa jul, bara att vänta!
Men nu först är det nyår som gäller, lite tråkigt att både julen och nyår är på helgen. Känns som om det är inte är något speciellt man firar då! Men för mig har nyår blivit lite mycket, alltså kan lika gärna skita i att fira det. Så jag kommer att umgås med familjen och äta gott och ha det trevligt!

Jag måste gå och göra en macka, känner mig lite hungrig. Och snart så kommer Rickard hem också :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Säger detsamma om nyår :) Jag gör detsamma :D <3

2011-12-28 @ 21:06:06
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0