I väntans tider

Sitter i soffan och har tv:en på i bakrundern, väntar på att Rickard ska komma hem så att vi kan åka och handla till julen! Känns bra att göra det idag fast jag lika gärna kunde vänta tills fredagen typ, men kommer säkert vara stressigt som det är. Lika bra att få det gjort när man har tiden liksom :)
Måste kolla med Linus om vi ska köpa julklappar till varanadra, jag är en sån person som inte köper om jag inte får något :P Men om jag ska köpa till honom måste jag också ner på stan någon dag också. Sen så ska jag hem till mamma och hämta våra julklappar som hon ska ge, då hon jobbar hela julen kommer den inte att firas där!

Sen är det segt med granen också, den har inte kommit fram än. Man kanske blir seg när man ska ner i skogen och hugga den själv (på våran tomt är det). Men å andra sidan så är det kanske lika bra då vi har en galen katt som säkert kommer ha jätte roligt med den granen!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0