1 dygn utan dig

Nu snart har det gått ett dygn sedan du försvann, jag vill inget heldre än att du ska komma tillbaka hit. Du är väldgt väldigt saknad. Varför försvann du? Varför kan du inte prata och säga vad det är som är fel?

Det låter ju nästan som om det är Rickard som har dragit, men så är det inte riktigt. Jasmine är borta, vi skulle testa gå ut och gå med henne igår kväll. Satte på henne koppel för att visa henne runt lite här och så. Vi hann bara kliva ut genom dörren så stack hon, hon fick liksom panik och börja hoppa och kasta sig. Vi hade ingen chans i vägen att få tag på henne. Hon stack rakt in i skogen, försökte gå efter henne. Men hon sprang bara djupare in i skogen. Så nu hoppas jag bara att hon ska komma tillbaka hem till oss. Hon var väldigt speciell och det var därför jag fastnade för henne. Hon var definitivt ingen vanlig katt. så KOM HEM JASMINE!

Så nu ska jag supa ner mig ikväll och sörja henne, nej nu skoja jag bara. Visst sörjer jag, men supa ner mig ska jag inte göra och vem vet hon kanske kommer komma hem en vacker dag :)
Snart får vi gäster hit hem också, så ha en underbr kväll ni med!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Hoppas hon kommer hem :/ <3

2011-07-16 @ 11:37:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0