Bättre sent än aldrig

Nu sitter jag här hemma och idag har jag inte gjort något speciellt, väldigt skönt faktiskt :) Nu har det gått en vecka på semestern och jag har bara en till sen, känns lite jobbigt faktiskt. Vill inte jobba, heldre jobbar jag hemma på huset i så fall.
På tal om huset, nu har vi verkligen kommit igång alltså. Sovrummet, hallen, vardagsrummet är klart, sen så är matrummet nästan klart. Så nu ser det ut som ett normalt hus iaf, om man nu ska jämföra med hur det såg ut innan!

Nej, nu ska jag försätta och glo på tråk tv, men idag är det bara en seg dag och det gillar jag verkligen :)

Hade fint
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Sega dagar behöver man ibland :D <3

2011-08-04 @ 21:06:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0