En helt vanlig onsdag

Idag efter jobbet så svängde vi förbi pappa och hämtade hans grill, han skulle ändå köpa en ny så då passade vi på att ta den gamla ner till huset. Så nu har jag och Rickard skurat den så den ser nästan ut som ny! Måste bara köpa en gasoltub och sen är den klar för användning :)

Igår så kom Sannapanna förbi, väldigt kul. Var ju ett väldans bra tag sen jag umgicks med henne, så hon fick stanna kvar och göra och äta mat med oss. Sedan var hon snäll och fixade min header som ni kan se, får se hur det blir sen i framtiden. För nu visade Sanna mig hur man gör, men vet inte om jag kommer ihåg faktiskt... Men det vore ju kul om man läre sig någongång iaf! 

Nej, nu så ska jag kolla vad älsklingen gör och hålla han sällskap! Kanske inte så kul för honom när en annan sister vi datan ;P


Sanna när hon hackar grönt!! :)


Hade fint
/Linn 


Kommentarer
Postat av: Sanna

himla glad tjej den där sanna haha :) <3

2011-07-09 @ 14:36:26
URL: http://sampokoski.blogg.se/
Postat av: Sanna

himla glad tjej den där sanna haha :) <3

2011-07-09 @ 14:36:40
URL: http://sampokoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0