En MYSKVÄLL hemma hos Sanna

Igår så hängde jag med Linnea ut till stallet, skulle hjälpa henne så att vi kom snabbare ut till Sanna. Men tror ni inte att Linnea tvingade på mig ridkläderna för hon tyckte att jag skulle rida. Var lite osäker först om jag ens ville, men ångrar mig absolut inte. Vilken känsla man får när man sitter på hästryggen alltså, älskar verkligen det!

Vi åkte hem till Sanna efter stallet och så söt som Sanna är så hade hon förberett allt, så när vi kom dit så var det bara att börja äta. På menyn stod det Toast skagen, kyckling/fetaost paj och panacotta! Det var verkligen så gott, och inte nog med det blev det en massa prat som vanligt. Kom även på där mitt i allt att vi skulle kolla igenom alla bilder som Sanna har tagit under åren vi har umgåtts. Och det var ett nöje i sig, till slut när vi insåg att klockan vart 02.15 knallade vi iväg till sängen. Sov kvar där och det var väldigt väldigt länge sen som jag sov ifrån min älskade Rickard.

Idag när jag kom hem så bestämde vi oss för att åka och kolla på soffa, hittade en i tidningen hemma hos Sanna. Så vi skulle bara åka och kolla på den. Men den var verkligen fin och och passade in hemma hos oss så bra, så vi köpte den lite lätt sådär :) Men det kommer bli as bra, för vi är snart klara med vardagsrummt och det vore ju skönt om man hade en soffa man kan sitta i!

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen:

Toast Skagen!
Kyckling/fetaost paj med sallad!
Panacotta med bär!
Linnea och Sanna :D

Hade fint
/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Ser gott ut :)



Kan du skicka över bilder till mig sen? Som vi tog i Ostra :P <3

2011-07-10 @ 21:10:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

<3

2011-07-10 @ 22:27:24
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Nu ser jag din nya designe :D Jätte fint blev det :D <3

2011-07-11 @ 19:33:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0