God morgon

God morgon alla glada, är väl egentligen bara jag som orkar vara uppe så här tidigt. Nej, men så är det inte riktigt, ska iväg och jobba. Men fick lite tid över så då passade jag på att slänga in ett blogginlägg!
Känns som om jag verkligen har kommit igång med mitt bloggande och jag trivs väldigt bra här! :)

Idag ska det komma en målare hit och hjälpa oss att komma igång med allt. Vi vet ju liksom inte riktigt hur man ska gå till väga och det känns som en kunnig person ska hjälpa oss. Så därför tog vi kontakt med en målare och som alla andra hantverkare så vill dom komma och kolla hur det ser ut exakt. Så därför ska han komma hit idag under dagen. Så vem vet, jag kanske står med en pensel i högsta hugg ikväll! Jag kan ju alltid hoppas på det iaf :)

Nu börjar det dra ihop sig här hemma, så jag ska stänga ner här och bege mig till jobbet!


Lägger inte en bild på käraste Jasmine! Ser ut att trivas där hon ligger :)

Hade fint
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja, där hade du lite tur :D <3

2011-07-07 @ 20:48:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0