Måndag

Hejhej!

Just nu håller jag på att laga lite kvällsmat till mig och älsklingen! På menyn står det färsk potatis, fiskpinnar och remouladsås. Gud vad gott det kommer bli, var väldigt länge sen som vi åt det!

Idag är det den tråkiga dagen, MÅNDAG..
Usch, vad jag hatar denna dag. Vill verkligen inte gå upp på morgonen när klockan ringer, vill bara ligga kvar och mysa med älsklingen! Men här i livet kan man inte göra det, så det är bara att gå upp och åka till jobbet.
Idag har jag varit duktig också, har nämligen städat ur det sista ur lägenheten. Eller ja, städat och städat hämtade de sista sakerna som var kvar där. Så nu är den helt tomt, bara förrådet kvar att tömma. Men det är ingen broska med det inte, så det tar vi sen när vi har tid, har jag bestämt ;)
Vi vill få ordning här i huset istället, för nu ser till exempel garaget ut som jag vet inte vad... Så vi skulle behöva komma i ordning där innan vi hämtar mer "förråds grejer."

Nej, nu är det dags för mig att fortsätta med matlagningen!

Hade fint
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0