Så är det!

Nu sitter jag här hemma i huset vid matbordet och skriver detta inlägg!
Har kommit lite i ordning iaf här i huset, men det finns mycket kvar att göra. Nästa sak som står på listan är att köpa hem trallvirke så att jag kan få min efterlängtade trall. Sedan ska vi börja göra om i köket och badrummet.
Trivs redan i huset och vi har bara sovit här i tre nätter, känner verkligen att jag och Rickard gjorde rätt med detta köp. Kommer bli så himla fint här till skillnad på hur det egentligen såg ut när vi köpte detta :) Men säger som jag alltid har sagt att vi köpte inte huset utan tomten om man säger så!!

Nu väntar jag bara på att Rickard ska komma hem så att jag kan börja klippa gräset, kommer nog ta en tid att få det gjort. Är ju inte lite gräs som finns på tomten! Men jag klagar inte, hoppas bara det inte hinner börja regna. Ser nästan ut som om det kommer börja snart...
Nej, nu så ska jag börja fixa och trixa lite här hemma innan älsklingen kommer!


Här är huset som har blivit tagit uppifrån skyn :)

Hade fint
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0