Tjenixen igen

Eller ska jag säga god kväll :)

Just nu är Rickard i duschen och då passar jag på att skriva lite här på bloggen ännu en gång idag!
Det blev som jag hade trott, idag började vi med vardagsrummet. Men det blev inget målande, utan började med att riva ner tapeten som satt innan och så var Rickard duktig och spacklade :) Så snart är nog det rummet också klart, känns som allt flyter på nu verkligen och det är inget som jag klagar på faktiskt! :D


Så här ser iaf sovrummet ut på ett ungefär nu när det är klart :)

Nej, nu blir det duschen för min del och sedan får jag krypa ner i sängen tillsammans med älsklingen <3

Hade fint
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Huset var jätte fint och det kommer bli så mycket bättre när ni är klara :D <3<3

2011-07-10 @ 21:09:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0