Heeeeeeeeej

Nu känner till och med jag att det var ett bra tag sen jag bloggade, ska försöka bli bättre på det! Tänkte till och med börja ta med mig kameran när jag är ute och far, så att det kanske kan bli lite mer bilder på denna blogg! Men som sagt det är bara något som jag säger och det behöver inte betyda att det kommer att ske ;)
Kanske ska börja med det redan idag, för idag ska jag träffa mina underbara tjejer som jag inte har träffat på väldigt väldigt länge. Vi ska luncha ihop och bara snacka en massa skit, precis dom sakerna som vi är bra på! haha :)

Annars då? Jo, det flyter på här som vanligt! Visserligen har jag sagt upp mig på chopchop, känns väldigt bra faktiskt! Fast egentligen inte, nackdelen med uppsägningen är att nu sitter jag här och är "mellan två jobb" som man kallar det för nu mera.. Jag som precis köpt hus och allt, men vi kommer att klara detta galant ska ni se! 
Så nu är jag ute på jobbmarknaden igen och man tycker ju att någon borde nappa på mitt cv iaf! Men man får bara vänta och se och hoppas på det bästa! :)

Nej nu så ska jag kila, kolla så att det är batteri i kameran så att jag kan ta med den ner på stan sen!

Hade fint!
/Linn 


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

nu är det 5 dagar sen :P



Hoppas det blir lite bloggande idag :)<3

2011-06-22 @ 18:31:53
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0