Fotostudio

Igår var jag, mamma och Elin iväg och fotade oss, det var väldigt trevligt och vi alla fick ihop bra bilder! Så jag är bara så nöjd med gårdagen i sig :)
Fast det blev en del komplikationer där ett tag, men som tur är så har man en sån snäll mor som ställer upp för en! Så hör och häpna, jag har fått min första julklapp för i år.. (Måste vara rekord)

Just nu sitter jag i sängen (som vanligt), medans Rickard sover. Ser faktiskt skönt ut :) Om ett tag så lär man ju börja med maten, idag ska vi äta tacos. Det var ett bra tag sen vi åt det så det kommer att bli så himla gott! Sen så blir det nog att sätta på en film och somna in tidigt, imorn är det ju midsommar för er som inte riktigt hänger med här i svängarna.
Vi ska till Julita på dagen för att sedan bege oss ut till Haga och grilla lite :) Kommer nog bli en bra midsommar känner jag! Liksom inget speciellt kommer ju att ske och det är sånt som jag gillar, att man tar dagen som den kommer helt enkelt :)


Så, här kommer det lite bilder ifrån gårdagen:





Hade fint!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Riktigt fina bilder :D

<3

2011-06-25 @ 20:12:15
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0