Hej min kära blogg

Nu sitter jag här hemma på Sveavägen med morgonrocken på och tv:n står på här i bakrunden. Snart är det dags för lunch, på menyn står det: gårdagens tacos. Det ska bli gott faktiskt, med lite chips till iaf och de goda dipperna som man kära sambo köpte igår. Nu blev man ju jätte sugen på mat. Min mage börjar visst kurra också.

Man har ju vart hemma dom här två första dagarna på veckan, imorn nalkas det jobb för min del. Ska faktiskt bli lite kul. Börjar bli lite segt att bara sitta hemma. Speciellt nu när man känner sig frisk igen.
Rickard är på jobbet och jag hoppas bara att tiden går fort idag, vill att han ska komma hem och bara hålla mig sällskap. Man blir så seg av att sitta själv här och bara glo på tv, roligare att ha någon att prata med faktiskt.

Nej, men nu så ska jag gå och laga iordning lite mat till mig.
Ha en bra dag
/Linn!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Äntligen ett inlägg :D <3

2011-03-02 @ 09:44:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0