Hejhej

Nu sitter jag i sängen nyduschad som man är, kom på i duschen att det verkligen är hur skönt som helst att duscha. Men det jobbiga under duschningen är att man måste ta sig in i duschen och att man måste ta sig ur den. Men vi bortser ifrån det så är det underbart med duschen!

Idag jobbade jag igen som vanligt, känns skönt att vara tillbaka. Imorn är det sista jobbdagen för denna vecka, jag jobbar bara måndag-torsdag. Det är väldigt skönt att ha en liten extra dag på helgen.

Nej, men nu så ska jag lägga mig ner i sängen och glo lite tv innan min älskling kommer hem!

Ha en bra kväll!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jag håller med dig om duschningen :P



SVAR: ja, nu är jag glad :D Jag håller tummarna för att du kommer fortsätta att skriva :D <3

2011-03-03 @ 09:43:20
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: Skönt ska det bli :D Då förstår du hur avundsjuk jag var när ni drog till thailand ;) <3

2011-03-04 @ 12:10:06
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0