Måndag

Redan måndag känner jag, känns som om det va fredag nyss..

Idag, på jobbet flöt allt på ovanligt snabbt faktiskt. Men hade ganska mycket att göra idag också, hoppas att det skenar på lika snabbt imorn då man ska jobba heldag.
Men idag när jag skulle hem så hände något, inte alls ovanligt när det gäller mig. Skulle stanna på Statoil, Wasavägen och tanka. Satt och funderarde på det vid braseriet när jag var på väg hem ifrån jobbet. Kom hem innanför dörren och började ta av mig allt. Då kom jag på: just ja, skulle ju tanka! Så det var bara att sätta på sig kläder och köra iväg och tanka.
Men det är så himla typiskt av mig att glömma saker som man tänker på några minuter innan saken ska ske..

Nu snart så ska jag ner på stan och äta lunch med mina underbara vänner. Ska bli så kul och gott!

Ha en fortsatt bra dag!¨
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Haha, Linn då :P Men jag kan faktiskt också göra såna saker ibland ;)



SV: Ja på Lördag ute hos mamma som jag sa, hoppas ni kan komma, vi får höras under veckan :) Om ni ska på trav kanske ni kan komma tidigare :D

<3<3

2011-03-22 @ 18:59:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0