Seeeg!

Halv sitter/ligger i sängen och bara tänker hur underbart liv jag har. Eller ja iaf idag, nu har man gått på helg och det är så himla skönt! Mina ögon orkar jag knappt hålla uppe, skulle helst av allt vilja lägga mig ner under täcket och bara somna in i en underbar sömn. Men det funkar inte riktigt så, för just nu håller jag på att tvätta så då hinns det inte med att sova, senare blir det att äta lite mat. Eller mat och mat, blir nog en skål med filmjölk. Är inne i en period då jag verkligen älskar filmöjlk, skulle kunna äta det till frukost, lunch och kvällsmat. Gottgott.

Nej, ska ner i tvättstugan nu!

Ha en bra dag
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Kan du inte smitta av dig när det gäller filmjölk... Det är ju ganska skönt att äta om det inte finns något hemma... Men jag tycker tyvärr inte att det är sådär jätte gott :/

Men du när blir det stan imorgon? :)

<3<3

2011-03-31 @ 19:47:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0