tjolahopp

Sitter nu här mätt och betåten, dagens maträtt: makaroner med tonfisksås, mums!

Idag, fredag min lediga dag har jag haft fullt upp känns det som... Började med att man inte kunde somna om efter älsklingen farit till jobbet. Så vid 8 bestämde jag mig för att gå ner till tvätten för att påbörja tvättningen som jag ska göra idag. Just nu känns det skönt att man påbörjade tidigt, för nu är man snart klar med den!!
Annars under tiden som man inte var nere i tvättstugan så här man hunnit med att baka, nalkas ju kalas här imorgon för mig och Rickard. Så man måste ju bjuda på något gott iaf.
Sen har man också hunnit med att städa lägenheten, känns bra nu när allt är gjort inför imorgon.
Nu kan man äntligen andas ut :)

Igår blev det en visit på Ikea, (me like!) Vra erbjudande där för alla family medlemar och jag är ju medlem där så då åkte jag och Rickard dit. Kom hem därifrån med en sänggavel, byrå, fyra stolar och lite små saker.

Nu så ska jag bege mig ner i tvättstugan och stoppa in en tvätt i torktummlaren och sen ska jag ut i det snöiga ovädret och handla mjölk.

Ha en bra dag och helg!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Förlåt för att jag inte kom idag :/ Men jag är sjuk fortfarande och det är inte så kul att smitta ner alla :/

Hoppas ni har det trevligt iaf :)

<3

2011-03-19 @ 15:17:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0