Helg, eller?!

Sitter nu i sängen och är alldelses nyduschad, men det är en sak som jag är lite bekymrad över. Det är ju fredag idag och egentligen borde man hoppa av glädje och säga att nu är det äntligen helg. Men den glöden finns liksom inte kvar i mig, speciellt inte som denna helg ser ut. Idag jobbar jag 16.00-21.00 och då är nästan denna kväll förstörd, sedan imorn så jobbar jag 12.00-20.00 och då är lördagens dag och lite kväll förstörd. Känner att man kanske har valt fel yrke, då man jobbar på helgerna..

Men åh andra sidan så är det skapligt skönt som denna dag, då jag sitter och inte gör något speciellt mer än att skriva detta "intressanta" inlägg. Och jag vet innerst inne hur min älskade går på jobbet och tycker det är jobbigt att han måste jobba! :) Men man får göra det bästa av situationen och bara vara glad över att man har ett jobb. 

Idag så ska jag åka till tuna park en snabbis, måste inhandla en grej som jag verkligen behöver. Sedan så ska jag åka förbi Rusta och se om dom har fått in solstolar som jag vill ha, lika bra att börja inhandla lite saker nu till huset. Annars så känns det så oerhört dyrt om man ska köpa allt på en och samma gång! :) 
Förresten så har jag och Rickard varit och handlat allt som ska vara i sovrummet, det vill säga: golv, tapet och färg! Så nu är det bara att sätta igång med sovrummet. Det så himla bra nu med huset och allt!!! :)

Nej, nu måste jag göra ett ryck innan jag ska göra allt som ska göras idag!
Hade så fint
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Tänkte gå in på din blogg och klaga över att det inte har kommit några nya inlägg, men nu blev jag glad över att du hade skrivit lite :P

Hoppas på ett till inlägg sen :) <3

2011-05-30 @ 20:49:29
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0