HUSET

Här kommer lite bilder ifrån huset som jag och Rickard har köpt!! :)

Huset framifrån, samt Rickard och Thomas :)


Hallen, och till höger ligger toaletten, rakt in är matplatsen! (:


Sovrummet!! =)


Kort ifrån sovrummet, dörren till höger ut mot tvättrum och kök, dörren till vänster är in på toaletten!! :)


Köket!!


Vardagsrummet (:


ÖVER TILL ÖVERVÅNINGEN :)


Toaletten som ska göras iordning helt och hållet!! :)


Sovrum!! =)


Allrum

Sista bilden


Dörren till vänste är själva ingången och dörren till höger är en ingång till garget!! :)

Tack och hej leverpastej!!!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer bli superbra! Tänka sig att min fina vän Linn skulle bli husägare så här tidigt :) MISSYOUUUU <3

2011-05-04 @ 09:27:14
URL: http://sampokoski.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Nu blev jag glad :D Jag längtar tills ni får flytta in :D <3

2011-05-04 @ 10:19:38
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0