Inte alls långt kvar!!!

Igår torsdag så började vi (jag och Rickard) packa ner lite saker i kartonger. Känns verkligen som om det snart är dax att flytta :) Blir så himla glad när jag tänker på att det sker snart! Det är 7 veckor kvar nu, så skönt att man börjar i god tid. Jag och Rickard har bestämt att när vi får tillgång till huset så ska allt vara klart, alltså det ska vara nerpackat så att vi bara kan börja köra ut grejerna till huset! Det värsta som finns är stress och det vill vi verkligen inte göra :)

Förresten vill bara ge ett väldigt stort plus till Rusta, har inte varit där på väldigt väldigt länge. Vi kom in där igår och ser att dom gjort om, det är verkligen fint. Nu ser det ut som en affär, innan ombyggnationen så såg det ut som bara ett lager som dom har slängt in lite saker i. Men oj, vad fint det är nu!! :) Vi åkte dit för att köpa flyttkartonger, det va 10 st för 150 kroner. Ett väldigt bra pris! Vi får väl se om det behövs mer, känns som om det borde räcka för så mycket saker har vi inte. Men man vet aldrig!

Nu så ska jag fortsätta att äta min lunch, potatismos, pannbiff och brunsås (allt är hemmagjort) Mums va gott det är :)

Hade fint!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

ja nu är det verkligen inte långt kvar :D <3

2011-05-19 @ 10:00:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0