Trött

Hejsan min kära blogg!

Idag är jag helt slutkörd, och jag har verkligen ingen aning om varför... Idag fick jag bara akut ont i halsen, kom som en överraskning. Hoppas jag inte går och blir sjuk nu bara, för det finns ingen tid för några sjukdomar nu inte!

Annars då? Jo, det är fina fisken här :) Har precis kommit hem ifrån chopchop, jobbigt när man jobbar på två olika jobb faktiskt. Känns som denna vecka har jag inte alls fått någon vila, kan ju vara svaret på varför jag är så trött som jag är.. Börkar på KP klockan 7 varje morgon, sedan halv 10 så blir det jobb på chopchop, klockan 14.00 bär det av till KP igen för att jobba til 16.00. Så har mina dagar sett ut denna vecka. Men nu är det slut på det, så nu ligger jag hemma i sängen och bara väntar på att klockan ska slå 16.00 då kommer älsklingen hem :) Ska ut och grilla idag, så gottgott! Sen blir det Slagstaglass efter det, kommer bli premiär för mig i år faktiskt. Hoppas det smakar lika gott som förr, men det kommer det nog. Är nog värre med preiset, lär ju ha höjt en aning med det...

Nej, nu så ska jag kila ner till tvättstugan. Håller på att tvätta för fullt idag :)

Hade nice!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Men Linn, nu blev jag ju sugen på slagsta glass :P <3

2011-05-20 @ 21:09:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja men vi tar det nästa gång :D <3

2011-05-21 @ 10:47:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0