Älsklingsposition

Nu halvligger jag i soffan och har tv på i bakrunden, älskar verkligen att bara ta det lugnt!
Väntar på att älsklingen ska komma hem då han jobbar över (så duktigt)!

Målarna är nästan klara med tapetseringen i hall nr 2, och vill bara säga att det kommer bli så jävla snyggt alltså. Är så nöjd med valet av tapeten så jag vet inte riktigt om det är sant! Och det bästa är att vi gjorde värsta kapet när vi köpte dom också :)
Snart är vi klara med hela huset, tänk er att vi har bott här redan i 4 månader. Tiden har gått väldigt fort, och dessutom är vi snart klara med den renovering som vi hade tänkt oss. Eller ja till och med lite mer, skulle egentligen vänta ett bra tag innan vi gjorde om på övervåningen. Men den är snart klar, är bara lite sockel som ska på väggarna. Och det är inte mycket det inte, sen så kommer väl det stora projektet börja här hemma: TRAPPEN! Men det kommer nog bara bli roligt, för jag vet redan nu att den kommer bli så snygg! :)

Saknar min bästa vän Sanna Sampokoski <3



/Linn

Kommentarer
Postat av: sanna

Inte många dagar kvar hjärtat mitt! MISSUUUU <3

2011-11-02 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0