halv åtta hos mig

Ja, det är vad klockan är hos mig just i detta nu :)
Och inte nog med det så är ju själva tv-programmet "halv åtta hos mig" också!

Idag är det seg tisdag och med det sagt menar jag att jag alltid är seg på tisdagar, jag fattar inte hur jag kan vara det! Det är verkligen varje tisdag.. Men det är bara att tagga till, för imorn är det en ny arbetsdag, jippie :D Eller inte, orkar inte jobba, är så trist! Men å andra sidan så efter morgondagens arbetspass så är det mindre av veckan kvar tills helg och det är verkligen JIPPIE!! :)

Nej, nu roppar duschen på mig så ska kila dit!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Tisdagar är alltid sega :/ Men när onsdagen är över så rullar det på :D



<3<3

2011-11-29 @ 22:30:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0