Helgen med stort H

Ja, nu ligger jag i sängen och det är söndag kväll!

Helgen har varit suverän, började med en lite lätt shopping med mamma på dagen. Åkte sedan hem till Rickards föräldrar då han hjälper till med deras nya kök. Kom hem till 20.00 då Idol börjar och även då startades våran myskväll :)

Lördagen nalkades det med svinfest, som vart så lyckat så. I början så var det lite stelt mellan alla som var där men efter några glas med alkoholhaltiga drycker så släppte alla loss! Käkade för första gången helgrillad gris och det smakade egentligen inget speciellt, men det får godkänt av mig :) Gick även tipsprommenad då frågorna handlade om dom som hjälpte till med festen, tyvärr så vet jag inte hur det gick, men tror det gick bra! Kom hem ca 2 tror jag det var, och så somnade man direkt!
Idag så har det bara varit en seg dag, men såna dagar tycker iaf jag om! :)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0