Mitt liv är underbart

Sitter nu denna härliga lördagsförmiddagen och kikar runt lite på datan, har varit vaken sen 8 imorse och borde vara trött. Men icke, och det är väldigt bra. Älskar på ett sätt att gå upp tidigt, för nu är jag klar med städningen här hemma.
Rickard håller på med garaget, vi ska nämligen isolera och så där inne. Så att det kommer vara varmt där hela vintern, eller ja nu så känns det som om det inte alls kommer bli kallt ute. Men det kommer väl antagligen bara att slå till med kylan. Hoppas på lite snö till jul iaf :)

Idag så ska jag hem till mamma och äta mat, ska bli kul och väldigt gott faktiskt. Funderar på att dra mig upp mot stallet också då Arnold kommer och ska ha träning och Linnea ska vara med. Kul och se hur hennes vackra häst hoppar faktiskt.
Nej, nu sitter Rickard i bilen och väntar på mig så måste kila :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Sv.: det kan jag fixa :D <3

2011-11-27 @ 21:07:06
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0