Trevligt helg

Visserligen är helgen inte över, men hittills så har det varit suveränt! Min käraste bjöd mig på tre rätters igår, smakade hur bra som helst. Räkcoctail, revbensspjäll och varma päron med glass. Det kan nog inte bli bättre, slutade kvällen med att spela Eskilstuna spelet. Har aldrig spelat det och det är väldigt kul faktiskt :) Är linkade som monopolspelet för er som inte alls vet vad eskilstuna spelet är för något.

Idag lördag så har jag varit duktig och krattat en massa löv, ska nog hugga ner alla träd som vi har på tomten. Eller ja, den känslan hade jag när jag krattade. Men just nu känns det bra när allt är gjort och sen så är ju träden så fina på somrarna när det finns löv på dom!
Har även varit hos Rickards syster och blivit bjudna på god mat igen, lövbiff och glass/philadelfia/jordgubbs grej. Var jätte gott allting :) När vi kom hem så var det fram med Eskilstuna speler igen (vi har fasnat för det). JAG VANN :) Nu så ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv tillsammans med älsklingen innan vi somnar för denna dag!

Imorn nalkas det däckbyte på iaf min bil, (förhoppningsvis) Mina däck är så slitna så kanske blir nya vinterdäck!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Vi har fastnat för finans :P eller Jocke älskar det spelet men jag förstår inte riktigt varför han tycker det är så kul eftersom jag vinner hela tiden ;) haha<3

2011-11-21 @ 22:33:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0