Unga mödrar

Har precis satt mig i soffan och sitter vid datorn som jag inte har setat vid på väldigt länge!

Idag har jag arbetat som vanligt, när jag kom hem så var det bara att ta fram städsakerna igen.. Är så trist att städa, men det måste göras! Men en sak är säkert och det är att det alltid är lika skönt när man är klar med städningen. Inte nog med det så har jag tvättat och hängt tvätten! ;)

Imorn nalkas det pepparkaksbak hemma hos min käraste farmor, är en tradition som vi har i släkten och jag hoppas att den kommer fortsätta väldigt länge! Har redan fått in bakglöden, då jag hjälpte till igår hemma hos Sussie med lussekatter! Och dom blev väldigt goda alltså :) Så nu längtar jag tills imorn kväll så jag och Rickard kan fika med bullarna och kakorna! Kommer bli så gott :)

Nu så ska jag fortsätta och kolla tv och forsöka komma på vad vi ska äta ikväll. Är så svårt att komma på när man inte riktigt är hungrig.. Men något ska man väl komma på, annars får Rickard stå för maten idag!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Mysigt är det med julbak :D Som sagt så tycker jag vi ska bara lussebullar sen :D <3

2011-11-23 @ 22:16:04
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0