Hästar i mitt <3

Ja, nu har jag äntligen fått rida efter ett längre uppehåll! Eller ja, det kommer väl ta ett tag innan jag får rida igen! Men ändå, det är en sån underbar känsla när man sitter på hästryggen alltså. Älskar verkligen det!
Efter ridpasset så åkte jag, Emma, Linnea och Amanda till Max och lade på oss ett par extra kilon. Men, det var vi värda :)
Nu är klockan 23.28 på kvällen eller jag skulle nog kalla det för natt, men hör och häpna: Linn Hademalm är inte så trött. Undrar om jag klarar av att vara uppe tills Rickard ska bli hämtad. Och jag skulle tro att det blir runt 2 som han ska hem! Men om inte annat så ringer jag och tjatar lite på honom :P

På måndag kommer det en hantverkare som ska tapetsera hemma hos oss, kommer nog bli jäkligt snyggt sen när det är klart! Det är rummet som trappen står i, idag så har dom varit här och spacklat och grundat taket. Var ju träpanel (eller vad det heter) innan på taket, så vi ska måla det vitt. Och nu när det bara är grundat och det ser så fantastiskt ut!
Imorn så ska vi inte till stan och välja ut tapet som vi ska ha, frågan är ju bara vad vi ska ha för tapet. Jag brukar ha ett hum iaf, men nu har jag verkligen ingen aning. Så dom får väl ta fram allt dom har i butiken så att man får välja!

Nej, nu så ska jag fortsätta att kolla på filmen som går på tv!

Förresten GRATTIS till min kära bror som blir hela 19 år idag :)

Hade
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0