miljonär, ja tack!

Just nu skulle jag vilja slänga ut precis alla kläder som jag äger och bara åka iväg och handla en helt ny garderob!
Men tyvärr så går ju inte det, för jag har inte riktigt så mycket pengar så att jag kan göra såna saker..
Tänk om man kunde vinna en massa pengar så att man kunde betala av lånen som man har och sedan handla dessa kläder utan att den ens märks. Det skulle vara det bästa just nu alltså, men så ser det inte riktigt ut. För jag har inte sån tur! 

Idag när jag kom hem efter jobbet så fortsatte jag med målningen i gästrummet, det kommer bli så fint :) Och förhoppningsvis ska vi åka till Ikea någon dag denna vecka för att köpa madrass till min gamla säng, som jag har tagit hem! Sen så får man ju se om man får med sig hem lite mer saker.

Oj, snacka om dubbelmoral här. Har inte råd att köpa nya kläder men åka till Ikea och storshoppa kan man... Snacka om att man är snål till sig själv, men sån har jag väl alltid varit..´Kanske är lite dumt, men gillar att det ska vara bra hemma så att alla kan få ut något av det. Sånt liv lever jag, det är bara att acceptera (:

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag har ju missat tre inlägg :O



Tänkte försöka komma över någon dag i veckan för att se hur det ser ut i huset nu :D Om det funkar någon dag för dig? <3

2011-10-31 @ 20:48:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0