Segt

Jag tycker det är så segt att jobba, eller inte själva jobbet i sig. Utan det händer inget speciellt. Man vaknar, åker till jobbet, kommer hem och lagar mat och städar. Så ser dagarna ut för mig i stort sett, är inte alls kul! Men man måste jobba för att kunna leva så är det bara, kan ju kanske underlätta om man har ett annat jobb. Visst jag triva hur bra som helts om jobbet, med alla arbetskamrater och så. Men det är det här med att städa, har liksom aldrig tyckt om att städa och ändå jobbar jag med det. Nej, jag måste verkligen ta kontakt med en studievägledare som kan hjälpa mig med det jag vill. Ni förstår att jag vet exekt vad jag vill, men då måste jag börja plugga och det kan jag inte riktigt göra då jag har lån jag måste betala. Men vi får se vad studievägledare säger :) Nu så ska jag fortsätta mysa med min söta katt, Flisan :) /Linn

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Vad heter appen? Har letat efter en men hittar inte :/<3

2011-10-04 @ 20:17:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Vad heter appen? Har letat efter en men hittar inte :/<3

2011-10-04 @ 20:17:39
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0