Väntan är lång

Sitter just nu och kollar på tv och väntar på att Rickard ska komma hem. Är hur hungrig som helst, men jag vill inte laga mat själv så jag får helt enkelt sitta och vänta på honom. Har iaf tagit fram svamp som jag ska ha i maten, gottgott :)

Sitter även och vaktar elden, är så himla skönt när vi eldar i huset. Är så glad över att vi har en kamin, man kan inte ha ett hus utan kamin. Eller ja man klarar sig utan om det är så, men den ger så mycket och skön värme så att man nästan bara sitter och ler när man eldar.
Nu ska jag lägga i mer ved innan det slocknar :)

Hade fint
/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Japp :D <3

2011-10-10 @ 20:56:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0