yeye

Ursäkta att det har tagit lite väl lång tid att skriva här, men sist jag försökte skriva så försvann inlägget två gånger. Så efter sista gången så sket jag i det, blev så irriterad. Inte nog med det så hade jag fatiskt skrivit ett lite längre inlägg än vad jag brukar göra!

En sån här dag tycker jag om, känns som om det är måndag idag. Men istället för det så är det onsdag, det vill säga att just nu så har mer än halva jobbveckan gått. Och det tycker jag väldigt mycket om :)
Just nu sitter jag och funderar på vad man ska tillaga för gott ikväll, är lite sugen på Pannkakor, men jag vet att jag kommer bli nedröstad då Rickard inte alls är så förtjust i det. Men man kan ju alltid lägga upp det som ett förslag! Om det inte duger så får det bli han som bestämmer vad vi ska äta :)

Nej, nu så ska jag gå och vattna blommorna i hemmet. Var nog ett tag sen jag gjode det, skäms på mig!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Nu kom jag på att jag måste vattna blommorna :P när kommer bilderna på köket?:D

2011-10-19 @ 16:35:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Vilken tur :D <3

2011-10-20 @ 09:55:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0