Farmor & farfar

Idag fick jag ett samtal av min farmor, imorn så kommer hon och farfar hem till mig och Rickard och ska plocka lite äpplen och kolla hur vi bor, äntligen ;) Så man får hoppas att dom tycker om mitt kära hus!
Sen under dagen så ska jag försöka komma ut och fota lite, får se hur det kommer gå med det! Lånade en bok av pappa också, där det står lite hur själva kameran fungerar. Alltså vilken inställning man ska ha och så vidare. Men oftast när jag planerar i förväg brukar det inte alls bli så som jag vill att det ska bli, men förhoppningsvis så kommer jag lägga upp några vackra bilder här på bloggen som jag har tagit :)

Idag stog det ju svampplockning på schemat och vi var ute och plockade en massa svamp, blev mest trattkantareller. Men det gör inget faktiskt, så länge man kan äta den så funkar allt! :) Får se om man hinner komma ut någe mer i, men såg nästan ut som om det var sista gången idag..

Nu så ska jag fortsätta att kolla idol, så ni får ha det så bra!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag kan meddela att dom tyckte om erat hus :D <3

2011-10-03 @ 11:56:39
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0