Guten morgen!

Ligger nu i soffan och är väldigt pigg (iaf just nu) och är väldigt deprimerad att jag inte kunde somna om efter jag hade varit och utfört mitt ena behov. Så nu ligger jag här och skriver detta inlägg :)

Planerna idag då, jag har verkligen ingen aning om vad som händer. verkar ju iaf vara fint väder ute, men lär ju vara svin kallt ute bara för att solen äntligen är framme. Är ju verkligen höst nu, måste nog leta fram min kära skinjacka så jag inte behöver frysa. Och ta fram mina kängor som jag bara älskar, för den delen måste jag nog köpa mig ett par nya skor till vintern. Vill nog ha ett par uggisar och ett par med kilklackar, och när jag bara skriver detta känner jag hur dyrt det kommer bli alltså.. Men jag får bara hoppa över att äta ute några gånger så ska allt nog gå bra ;)

Hade fint
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0