Kameran

Så nu har jag äntligen lånat hem papps systemkamera! Tycker verkligen att det är kul att gå runt och fota lite :) Tänkte ta med den ut sen och fota lite på huset osv, tänkte öva lite nu innan helgen. Då jag ska upp till sallet och kolla på hästtävlingar. (Det är på Nyby Torshällaridklubb, för er som är intresserade!) Linnea ska vara med och tävla så jag själv har uttsett henne för offer! Hoppas det blir lite bra foton så att Linnea blir nöjd iaf :)

Just nu håller vårat kök på att ta form, blir så himla snyggt alltså. Måste bara lämna in våra skåpluckor på omlackering så kommer allt verkligen att se bra ut. Det blir pricken över i:et, men kommer nog inte ske än på ett tag då jag känner att annat i huset går före våra skåpluckor! Så det kommer ta ett tag innan själva köket är klart helt och hållet. Men en sak är säkert och det är att köket ser 100 % bättre ut nu än vad det gjorde när vi flytta hit!

Hade
/Linn
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad du har bloggat människa :P



Nu måste du fortsätta blogga när jag ska försöka börja blogga igen :D<3<3

2011-09-27 @ 19:46:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0