Myspys

Ligger lite halvt i soffan just nu och det eldes för fullt i kaminen och jag klagar inte, fårskinstofflorna är på och värmer upp mina kalla fötter! Godisskålen står tätt intill mig och älsklingen ligger också i soffan, detta kan man verkligen kalla för en underbar mysig kväll.

Idag har jag varit i Hälleforsnäs på deras marknad och ätit Langos, det är så himla gott. Men jag måste erkänna att mammas Langos slår allas, så snart måste jag se till att vi får komma dit och äta det :) Annars köpte vi inget speciellt, men känner att det är så mysigt att gå och trängas där bland att folk så jag kommer att gå på väldigt många marknader till i mitt liv. Sen så tänker man att man alltid kan hitta något fynd som man verkligen behöver ;)

Nu ska jag slänga ihop datan för att krypa mig närmare Rickard så ska han få värma mig lite!
Hade
/Linn

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi får kolla upp någon dag då vi kan käka det //mamsen

2011-10-12 @ 01:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0